álomfejtés

Az utóbbi időben,mondjuk régebben is,de a lényeg h csomószor volt olyan álmomban h repülök,vagy akkorát ugrok h elszállok a picsába:) gondolom már más is álmodott hasonlót..
Google barátomat hívtam segítségül,hogy hátha ez az igazán egzakt tudomány mint az álomfejtés segíteni tud a rejtély megfejtésében:)
hát lássuk miket dobott ki a gép;
1.Repülés, lebegés: Védelem az érzelmek, az ösztönösség, a változások áramlása ellen.

2.REPÜLNI,REPÜLÉS- Kielégítetlen alkotókedv; azoknak az álma, akiknek a tehetsége, kreativitása nincs kihasználva; olyan munkát vagy kénytelen végezni, amelyhez semmi kedved; másra, főleg többre lennél képes. Ha szárnyad nő és repülsz: lustaságod akadályoz abban, hogy értékesebb tevékenységbe kezdj; nem élsz a lehetőségeiddel.

3.A repülés a saját asztrál tested kivetítése akkor lehet csak elemezni igazán ha tudni lehet mi felett repülsz éppen, de egyben jelenti a szabadság iránti vágyakozást is és a túlhajszoltságot is 

4. A repülés képessége álmainkban általában azt szimbolizálja, hogy szeretnénk felülemelkedni valamilyen aktuális élethelyzeti, bennünket bántó gondon.Felszabadulttá válunk, felülemelkedhetünk a kolátokon, gátlásokon. Ebben az álomban sok jelzés van a bizonytalanságra, határozatlanságra. De repüléssel álmodhat olyan ember is, akinek nincsenek komolyabb problémái. Az ilyen emberek, ha nem is tudatosan, a sikerre törekszenek, szeretnének egyre magasabbra jutni, fontosabbnak tartott tisztségeket betölteni. A repülés szellemiséggel, spiritualitással való kapcsolatra is utalhat.

5.repülés, mint spontán esemény gyakran fed olyan késztetéseket, hogy valakinek a karjai közt szeretnénk landolni.

6.Ezek a repülések megadják azt az élményt az álmodónak, hogy túllépjenek bizonyos körülményeken és megtapasztaljanak egy sokkal kellemesebb, biztonságosabb perspektívát.

7.Az álombéli repülés Freudnál a vágyott nemi kéjérzet csúcspontjának jelképe volt.


szóval ennyi,most találjam ki h melyik az igaz rám..:D

ja amugy kiváncsi lennék kinek milyen visszatérő álma van,rémálma stb, várom a kommenteket úú
17 hozzászólás 2007.05.07. 23:55 pilaf

A bejegyzés trackback címe:

https://tompa.blog.hu/api/trackback/id/tr2872462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitya 2007.05.08. 00:19:09

Hú baz nekem van egy-két szar, de most nem jutnak pontosan eszembe:S:S De olyanok szoktak lenni pl, hogy megálmodok vmit amitől félek a másnapi dolgaimból... a leggecibb ilyenből, mikor nem szabadna elaludnom vmiért másnap reggel, és éjjel azt álmodom, hogy elaludtam. Olyankor mindig halál csutak leizzadva ébredek 190es pulzussal. És a leggecigecibb mikor ez ráadásul olyan ébredés,h tényleg el is aludtam :D Ezek után csodáljátok,h isten csapás számomra minden reggeli felkelés?:D:D
A kérdés amúgy jogos,és kurva jó! Nagyon kurva jóó!!!őő

pilaf · http://www.myspace.com/pilafff 2007.05.08. 09:34:10

húú mitya,mostmár mindent értek űű
akkor neked minden reggel egy kész rémálom!!!!:(
na gyerünk még írjon mindenki,aztán majd közösen megfejtjük az összeset :)

baird 2007.05.08. 10:13:47

Nekem régen volt a macska, csomó embert macska fejjel láttam. Egy időben kergettek, aztán meg volt aki meg is folytott búvárkodás közben egy puszta öleléssel űű. Van pszichológus a családban, tudom melyik mit jelent, a macska a legpoénabb, de inkább nem mondom el:D:D Jaa, meg van egy Grizzli az íróasztalom mögöt!!! Ebből kifolyólag, minden van már ott, de én biztos nem szedem ki... Majd anya.

ancs 2007.05.08. 11:13:48

nekem szerencsére mostanában nincsenek rémálmaim,valahogy olyan mélyen alszom a fáradtságtól hogy sose emlékszem hogy álmodtam volna...(pedig ugye tudjátok hogy mindig álmodunk csak nem mindig emlékszünk rá :) )

nekem inkább kisebb koromban voltak rossz éjszakáim,amit azzal próbáltam kivédeni hogy a plüssállataimmal körbebástyáztam az ágyam :D néha bejött :)

amúgy ha én rosszat álmodok mostanában,akkor az általában nagyon rossz szokott lenni,izzadságtól kezdve síráson át minden van...nem zombikkal vagy vámpírokkal hadakozok,hanem valami haláleset vagy temetés vagy valami szar dolog történik,ami annyira valósághűnek hat hogy tök kiborulok tőle,de szerencsére ilyen nem sokszor van

amit még gyakran álmodok(ebbe néha ti is benne vagytok,de változó),hogy harcolok valaki ellen...legyen az 20 századi lövöldözős,vagy középkori kardozós(az tök jó volt :D ),csak az a lényeg hogy a rossz ellen harcolunk :) de néha ez is átcsap azért rosszba...

na ennyit rólam kb,én nem nagyon álmodok konkrét dolgokról,aminek ki lehetne keresni a jelentését...
de ha lesz ilyen a közeljövőben akkor szólok

mellesleg én inkább az alvajárásaimról és az alvás közbeni dumálásaimról tudnék sztorizni:) van pár vicces történet :D tesóm folyton frászt kapott tőlem,mikor együtt aludtunk nagy ritkán :)

na pussz

Timcsi 2007.05.08. 14:10:04

Hát mit mondjak az öcsém is beszélt régen álmában! Attol tényleg frászt lehet kapni! De soha nem értettem mit mond csak azt h irtó aggreszív lehet álmában mert mindig dühösen kiabált!
Nekem mostanában visszatérő rémálmom az h vezetek! Mindig mást álmodok ezzel kapcsolatban, de soha nem lesz jó vége. Volt már balesetem volt h saját magam elgázoltam (na azt mondjuk nem tudom h csináltam), volt h több óra alatt jutottam el otthonrol a katonához...
Na többek között ezért sem merek volán mögé ülni!!!

Allen 2007.05.08. 14:48:03

Nekem régen visszatérő álmom volt, hogy futok egy végtelen zöld dombos völgyes terepen, felülről látom magam, aztan közeledik a kép, majd felkap magával valami, aminek nagy karmokkal teli lába van, és aztán ledob, én újra futni kezdek, és megint felkap, és ez nagyon sokáig ismétlődik...Utáltam ezt álmodni, mert nagyon paráztam attól a sárkány szerű szartól, ami felkap. Ez úgy 7-8 éves koromban lehetett, biztos az iskolakezdés tette meg a hatását. Amugy azóta nincs semmi para,csak néha úgy leesik a vércukrom éjjel, hogy nem ébredek fel, csak ha belövik a glucose szurit.:O), de ez más tészta, nem a rémálmokhoz tartozik...

lestarpeter 2007.05.08. 17:40:36

Egy al-postot szeretnék nyitni, jelige: [b]Jelentkezzen az aki olvasott álmában.[/b]
Ugyanis ezer éve a batman rajzfilmben batmant vmi álomgéppel arra kényszerítették, hogy mindig álmodjon és közbe a rossz bácsik, nénik fosztogattak, raboltak, gyerekeket becstelenítettek meg.
Nade batman rájött álmában, hogy nem tud olvasni (elméleti háttér lejjebb) tehát ő csak álmodik és ez nem valóság és stb.

Tehát az álom létrejöttéért a jobb agyféltekünk a felelős és ilyenkor nincs alárendelve a balfélteke időfogalmának. (általánosságban [b]jobbféltek[/b]: szabadon szárnyaló, elképzelő, nonverbális [b]balféltek[/b]: logika, ok-okozati összefüggések, idő fogalma, verbális)
Továbbá a balféltekünkben található az olvasó központ, ami alváskor nincs aktiválva.

Vagyis látjuk álmunkban pl. egy könyv boritóját és címét, de nem tudjuk elolvasni, viszont mégis értjük mivel mi álmondjuk az álmot és az agyunk rakta oda a feliratot.

Szóval jelentkezzen az, aki látott betűt vagy számot és képes volt értelmezni őket álmában.

Remélem Dr. Ness is megtud erősíteni az elméleti háttér helyességében, ha nem akkor bocs a fake kommentért.

baird 2007.05.08. 20:15:20

Na gyerekek. Ez odabasz. Most keltem. Szokásos délutáni "eccercsak elaludtam". Viszont hogy én mekkora faszságot (jól írtam buzikám?) álmodtam! Nem mondom, hogy rémálom, de azért érdekes. Szóval délután DBZ-t néztem youtube-on mert egy tök felrakta az összes részt. Kb 240-től 266-ig néztem. Goku és Vegíta legjobb csatái, meg a fúzió meg ilyenek. Tudjátok amikor fúzionálnak egy emberé.(Vegeku) Egy füllbevaló segítségével csinálják, viszont később análkül már problémái vannak. Goten meg Trunks viszont könnyedén Fúzionál, ha megcsinál egy mozdulatsort helyesen.

NNNA. Az én álmomban -és itt kapcsolodnék Petihez- függvények grádiuszát és iránymenti deriváltját kellet kiszámolni az univerzum legnagyobb harcosainak ahhoz, hogy füllbevaló nélkül működjön a dolog k4k4k4k4k4k2k2k2k2k2k2.
És! Télleg nem láttam konkrét függvényeket, csak kibaszott sok Nablát(fordított 3szög aláhúzva, grádiusz jele) meg vektorokat a térben jelölésükkel. Szóval csak jeleket, semmi konkrét elolvasnivalót. Na ennyi.
(A történethez hozzátartozik, h Gokuék természetesen ezt az akadályt is sikeresen acceptálták...űű)

lestarpeter 2007.05.08. 21:05:57

Most én is DB lázban égek csabika letöltötte db, dbz, dbgt részeket. Japán hang, magyar felirat.

dbzgt.hu/

Van DB játék is, ha nem lenne érettségi nyomnám hálóba 5óra hosszan.

Allen 2007.05.08. 22:11:48

Adminok figyelmébe ajánlom a statisztikát május 7-én

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2007.05.08. 23:29:33

Kedves barátaim!
Csak annyit szeretnék mondani h álmomba(haha) se gondoltam volna h ennyi őszinte és szívhezszoló komment fog érkezni...ha bárki álmodik még vmi nagyon ütőset,természetesen jelezze!:)
Mi vagyunk a legjobbak tompa team!!!(L)

ancs 2007.05.09. 11:38:44

ma annyira akartam emlékezni az álmomra (hogy leírhassam ide) hogy azt álmodtam hogy elfelejtettem az álmom :D tök szar volt :)

amúgy tudom hogy most az érettségi a sláger,de mikor folytatódik a sörverseny? már alig várom :)

tompa(L)

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2007.05.09. 11:48:07

amióta megírtam a posztot én se emlékszem egyik álmomra se..:S
na de majd hamarosan

ancs,sörverseny péntek körül várható,az érettségizők több ezres rohamát egyenlőre ne szakítsuk meg..)
hajrá hajrá

mitya 2007.05.11. 11:08:11

NAAA!!!
Láttam betüket, mert sms-t írtam és a T9 dolgozott,de nem tudtam elolvasni őket! Amúgy nagyon összetett álmom volt, le se írom:)

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2007.05.11. 11:23:01

ááá ne is mond... tegnap írtuk a geomorf. zh-t,és a tanár egy büdös kurva,K** T-i-mi,tőle retteg az egész évfolyam,nem mellékesen a világ legcsúnyább nője erre bazzmeg mit álmodok???azt h terepgyakon vagyok és a phd-sek mondják nekem h a Kiss Timi belémzúgott és én meg bemegyek a szobájába és ott zuhanyzik és látom meztelenül..vááááááááá
ezt azt jelenténe h meglesz a tegnapi zh-m??úú

mitya 2007.05.11. 11:28:55

Nem tudom, de elgondolkodtató minden esetre:D
Az én álmomban a fél iwiw ismerősköröm benne volt,szóval nem állok neki a cselekmények felgöngyölésébe:D:D

baird 2007.05.11. 11:47:52

Tudjátok mit álmodtam ma?! Semmit!! Nem aludtam... De kész van a kurva annyát, netto 10óra rajzolás, hogy bassza meg egy iratmegsemmisítő az összes A2-est!!


Utolsó kommentek

  • Kúrcsány Ferenc: Na most mi van, te kis faszszopó? (2011.05.27. 21:56) Kedvencünk: Orbán Viktor
  • Osváth Lacika: Hovány tisztességes. MUHAHAHAHAHAA! Azon felül hogy Kecskemét egyik, ha nem a legszarabb munkahelyének tulajd... (2011.05.22. 08:46) Feel the difference
  • : ...a társkeresőkön am iszonyatXDD (2010.08.29. 13:07) Miért?
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: Igen mindenkiinek joga van a pihenéshez, de a világon mindenhol vannak zajos és ... (2010.07.12. 23:46) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • bsteve: Igazad van, ez inkább olyan paródia vb, ha egy emlékezetes, akkor az a bírói mulasztások miatt van... sajnálo... (2010.07.06. 10:20) Távol Afrikától
  • Marcobaily: Érdeklődéssel és eléggé meglepve olvasom a hozzászólásokat, ám lehet az én hibám de még mindig nem értem a sz... (2010.07.04. 17:05) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • az igényes szórakozás híve: @.Nitro.: Csak magamat tudnám ismételni, de ha ennyire különbözőek a nézeteink akkor felesleges is. Meglehet... (2010.06.25. 16:56) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: van bennem elég igényesség ahhoz hogy tudjam hogy kell szórakozni. Nem is a Joke... (2010.06.25. 01:19) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • Utolsó 20

honnan?

süti beállítások módosítása