Albacomp szervíz: Ők fostak bele










Tisztelt Aranyi Úr!

És mélyen tisztelt Albacomp szervíz...


Tájékoztatom, hogy sikerült 200 000 forint kárt okoznia nekem.

Nyáron járt önöknél egy Fujitsu-Siemens laptop bevizsgálásra, amely javításáról Ön a következő ajánlatot küldte nekem:

Áru megnevezése Egységár Mennyiség Nettó összeg
VGA kártya 69900 1 db 69900
Thermal modul 12000 1 db 12000
       
Munkadíj: 6500 Ft 1 óra 6500




A brutto 106ezres javítási költéseg nem tudtam vállálni, mert féltem hogy a gép bármikor megint elromolhat. Ezért logikusabbnak tűnt egy új gépet vásárolni 2 év garanciával.

Az álltalam javításra beadott gépben valóban a VGA kártya volt a rossz, ahogy azt Ön meglállapította. Csakhogy annak cseréje kb. 20 000ft-os nagyságrend, és messze nem az amit Ön írt, ugyanis a gépben mxm szabvány ati radeon x700 -as kártya van... Ahogy arra én többször merészeltem utalni. Aztán meggyőztek.
 
"Ezt nem lehet pótolni másik típussal, és valószínűleg nem is lehet boltban beszerezni"

Remélem annak amit írt az oka puszta tudatlanság, és nem vmi egyéb... Ebből következően, azt hiszem méltányos az a minimális kérés, hogy a 4200 ft bevizsgálási díjat visszafizetni szíveskedjék.


Idegességem okát remélem megérti, 20 000 helyett 230 000 ft-ot költöttem számítógépre, önök miatt.

Válaszlevelében kérem küldjön egy árlistát a gépbe szerelhető MXM type1 szabvány  VGA kártyákról.

Üdvözlettel,



(az a poén, hogy voltam másik szervízben is, azok meg lcd-t akartak vetetni velem.de az is azt mondta hogy integrált. meg is győztek a cigányok(buták?) hamarabb kellett volna szétszednem...
amúgy írtam a fogyasztóvédelemnek is, de  basztak se rám:)
Mondtam én, hogy kéne egy ügyvéd a csapatba, mert szerintem azzal a mondattal meg lehetne fogni, hogy;

"A thermal modulnak meg nincs külön semmiféle típusa." ( szerinte 12 000 ft+áfa)

Mert pl. a

THERMAL MODULE (ROBIN) R01 INCL. FAN
az 6.800 Ft + ÁFA

faszszopó

update: azóta egy sörért szereztem ugyanolyan ártyát mint ami volt, sőt még lehet hogy 256-os lesz...
nem vagyok közgazdász, de a kapcsolati tőke fogalmát kezdem nagyon megjegyezni...
davtop visszatér.

A bejegyzés trackback címe:

https://tompa.blog.hu/api/trackback/id/tr77213773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tommm 2007.10.30. 23:57:49

az indexes tékozló homárnak megírnád a sztorit, szerintem kipostolák simán.

baird 2007.10.31. 00:22:52

nem picsafüst az biztos. és ti tudjátok mennyit szoptam vele. kár hogy ezek ellen nincs vmi szervezet, meg h a fogyasztóvédelem baszik az ilyenre.

Allen 2007.10.31. 12:21:11

ez tényleg kemény. amit a bele van fosva a közepibe posztban irtál h a metro 2005ben vette és igy nincs garid csak 2006 okt-ig azzal nem csak szopattak? mert a pénztárnál érvényesited a garancialeveled... vagy vmi ilyesmi.

Ja és ez tényleg mehet a homárra:)

baird 2007.10.31. 13:36:39

de a pénztárnál érvényesítés a lényeg, de pesten nem volt nálam a papír, a buták meg megnézték a gépben, mert ugye már volt náluk a tápja meg a vinyó miatt is. kértem hogy tekintsenek el attol a kurva papírtól már volt itt 2x ez a fos és ott van benne a kibaszott gépükben minden adat, még a gari papír száma is. és erre mondta amit mondott. legközelebbre meg már lejárt mindenféleképpen:) fincsi mi? leszarom, most spanolok egy FS szervizessel és egy sörömbe fog kerülni a dolog:) nímandok vagyunk srácok...

baird 2007.10.31. 13:37:44

ja, ha ügyvéd jár errefelé írjon! :)

Allen 2007.10.31. 15:38:26

aztan hogy találtál FS-es szervizest? iwiw kereső, aztan ráköszöntél mint kóka lányára???:DD
...Jól nyomod ezt a kapcsolati tőke dolgot:P

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2007.10.31. 20:38:50

én is albacompba vittem,velem is köcsögöltek a garancia miatt,mondjuk utána 2hét alatt megcsinálták... más kérdés h nekem egy max 5000ftos ventillátort cseréltek ki,mert nálad azért igencsak komoly összegről volt/van szó..
szóval ez nagy átbaszás,és az a baj h a sok naiv emberke aki beviszi szervizbe simán kiperkálja érte az xx- ezer forintot.. oké,egy kis plusz pénz megértem,na de ha veled csinálják meg és át akarnak ilyen csúnyán baszni akkor már azért máshogy néz ki a dolog..:S
köcsögök,fogyasztóvédelemnek pedig még1et kell írni,mindaddig amig nem válaszolnak mert ezek buzik..
ügyvédtől kérdezem én,ilyenkor lehet jogi útra terelni az esetet?


Utolsó kommentek

  • Kúrcsány Ferenc: Na most mi van, te kis faszszopó? (2011.05.27. 21:56) Kedvencünk: Orbán Viktor
  • Osváth Lacika: Hovány tisztességes. MUHAHAHAHAHAA! Azon felül hogy Kecskemét egyik, ha nem a legszarabb munkahelyének tulajd... (2011.05.22. 08:46) Feel the difference
  • : ...a társkeresőkön am iszonyatXDD (2010.08.29. 13:07) Miért?
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: Igen mindenkiinek joga van a pihenéshez, de a világon mindenhol vannak zajos és ... (2010.07.12. 23:46) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • bsteve: Igazad van, ez inkább olyan paródia vb, ha egy emlékezetes, akkor az a bírói mulasztások miatt van... sajnálo... (2010.07.06. 10:20) Távol Afrikától
  • Marcobaily: Érdeklődéssel és eléggé meglepve olvasom a hozzászólásokat, ám lehet az én hibám de még mindig nem értem a sz... (2010.07.04. 17:05) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • az igényes szórakozás híve: @.Nitro.: Csak magamat tudnám ismételni, de ha ennyire különbözőek a nézeteink akkor felesleges is. Meglehet... (2010.06.25. 16:56) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: van bennem elég igényesség ahhoz hogy tudjam hogy kell szórakozni. Nem is a Joke... (2010.06.25. 01:19) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • Utolsó 20

honnan?

süti beállítások módosítása