Kurva anyád 7helyi

A BME-n beteg emberek tanítanak.

Állítás, nem kérdés, nem feltételezés, szarok a világra, ez így van. Tény. És nem csak csupán kontraszelektív -mert ugye ki a faszom marad tanárnak, hogy egy 19éves suzikiban tologassa a picsáját élete hátralévő részében (is)- hanem tisztán beteg, sérült faszszopók.

És nehogy azt merjed nekem mondani, hogy jó de neked legalább BME diplomád lesz, mert már lófaszt nem ér (igen vannak akik még hisznek ebben a szarban) Na sok lesz a zárójelezés, de most picit sok a gondolat/érzelem bennem, ráadásul egy hete matekozom, úgyhogy a buzi megfogalmazások már életem szerves részét képezik.
Azt, mert igen, megtanultam! Egyszerűen nincs olyan tétel amit ne tudnék elmondani, hogy mire jó, mire használják, nyilván a konyhai nyelvezetbe be tudna kötni, de azt is leszarom, tudom az anyagot, adjon kettest ha neki jobban esik. A követelményrendszer által definiált feladatokat pedig meg tudom oldani. Voltak gyakorlatok, azokon feladatok, van könyvünk. Tudom mi van benne, azzal keltem, azzal feküdtem, sőt, a jó kurva annyukat  -ne röhögjetek- de azzal is álmodtam...

És mégis karót kaptam. 27-en voltunk vizsgázni. Tudtam, hogy a szobatársamon kivül más ebben a kurzusban nem nagyon tudhatja jobban az anyagot, mint kiderült Ő is pont annyira tudta mint én.
Adott kettő darab kibaszott beugrókérdést, ami megpecsételi az egész éves teljesítményedet. Nem számít bele, hogy legjobb zh-t írtál évközben meg hogy az anyag többi részéból mit tudsz, ez a 2 és kész. Jogos, ez a lényege a beugronak. Ne kelljen annyit szóbeliztetni, meg kihulljon az akinek lövése nincs az anyagról.
Ha mind2 feladat hibátlan, akkor bennt vagy.
 
---kevésébé beképzeltek most ugorhatnak a * vagy **  részre---
Az első feladat egy "egyszerű" kettős integrál volt egy buzin megfoglamazott tartomány felett, természetesen geci függvényt kellett integrálni,gecibb tartományon, na de erre számitottunk, megprobál megszopatni. Ezzel még nem sikerült, 5-6 ember megcsinálta, köztük mi is.
A második feladat egy határértékvizsálat volt,
lim (xy/(x^2+y^2))^x^2  ha x,y tart a végtelenbe. aki akarja érti.
azt most nem részletezem túl hosszan, hogy miről szólt a félév, de hogy már rég nem ezekről a feladatokról az kurvabiztos. Furier-sorra, Taylor-sorra, henger, gömbi polárkordinátás integrálokra Jacobival, 2es 3as integrálokra és különböző kritériumokkal vizsgált végtelen sorok konvergenciájára készültünk , nem erre a fosra. ÉS BÁRMIT MEG TUDNÉK OLDANI!!
Azt szokták mondani, hogy ez sportszerűtlen volt.

* nulla. ennyire fog kijönni. oda tart, konvergál. és ennyire is jött ki nekünk kettőnknek (és csak nekünk) a szobatársal(mosttantól Pali) Én már bennt éreztem magam a vizsgán(!) amikor felírta a megoldást. Nem pont úgy ahogy ő, de teljesen logikusan kijött mindkettőnknek ugyanaz a jó eredmény, pedig nem is egymás közelében ültünk. Körübelül 8-an kértük, hogy egyáltalán nézze meg a lapunkat, mi ugye hittünk is benne, hogy bejutottunk. Többiek csak reménykedtek, nemtom miben, mert nem ez jött ki és kész. Igenám, de volt 2 gyerek, aki a tanár óra előtt kicserélte a megírt beugróját egy olyanra amit a tábláról másol le. Ennyire világtalan ez a seggarcú. Két kis cigány, még mosolyogtam is, hogy legalább nem 2-en leszünk bennt. Hát ketten voltak bennt. Szerintem megbaszták vmelyiket, mert csak 1et kell átengedni, hogy ne legyen érvénytelen a vizsga.
Na és ezért basz fel a dolog, mert ugye ha nem csalnak akkor kiket engednek be? Most kicsit összevissza írok, meg értelme sincs, majd leszedem vagy átírom, de komolyan mondom azt is hogy a lapomon ami volt, meg ahogy kijött ez a buziság teljesen értelmes és logukis gondolat menet. Pali se érti,phd se, senki se érti, majd megyünk a tanszékre vkitol megkérdezni, hogy mért nem jó. Most ott figyel a karó, és az a lényeg, nem lehet kitörölni.... Majd max Gergőke megy helyettem sielni.

**
Vannak okos emberek. Tanszékvezetők, nagy koponyák. Gépjárművek tanszéken van egy faszi-gergőke főnöke- aki télen Tuareggel jár, nyáron BMW-vel. De az nagy koponya. Knorr-Bremse góréja, és tényleg olyan zseni gyanús. De órát nem tart. Van a nevén óra, de nem megy be megtartani.Nem ér rá.Van jobb dolga. Ő mondjuk egyszer éjjel 3-ra foglaltatott tárgyalót, szólva tényleg nem ér rá.
Hosszasan sorolhatnám, hogy egyes tárgyakból milyen emberek tanítanak minket, nagyon kevés kivétellel, degenerált, sérült, faszkalap mind. Oldalakon keresztül lehetne írni a történeteket, hogy miket mertek megcsinálni, majd talán egyszer egy rekesz sör társaságában, bár attól tartok az se érdekelne senkit, mint ahogy azt is csodának venném, ha vki ezt a postot végigolvasná. Pedig erről szólna egy blog.

Ez itt kérem most cigányság volt....

Szóval ez a BME egy darab vacak. Megesküszöm nektek, hogy nincs olyan tárgy, amiből ne könyvből vagy mások jegyzetéből készültem volna fel. A tanárok idegesek, mert lehetetlen órakeretben kéne tanítani vmit, tananyagból engedni nem lehet, mert nem fasza ha csak félig nem szakad le a lift... De bolognában ezt is jobban tudja mindneki, tanuljuk a managementet meg a mikromakrot... Pénzt megintcsak nem kapnak, attól mégjobban degeneráltak lesznek, elismerésük rég nincs, mért is lenne, ezért a diákokra terhelnek mindent. Nem vagyunk angyalok, de ez egy ördögi kör. A diákok lelki állapota sem lehet éppenséggel olyan, ami európai színvonal. Elavult fos oktatás, ráadásul préselve. Diákokat préselve.

Mosmár beköpök mindenkit:) Tudjátok mit csináltak ezek BSC címen? Egyrészt a liftes probléma végett, másrészt a kedves szaktekintélyek munkához való hozzáálasa miatt, nem is írtak új tantervet. Ugyan azt tanuljuk mint régen az egyetemi rendszerben, csak most ami eddig 3 féléves tárgy volt azt most 2 alatt lezavarják, és még gyakorlati óránki is fel annyi van, mert ugye egy bsc-snek nem kell annyira érteni hozzá.Ja meg alapképés cimen sok egyéb faszsággal kiegészítve. De kérmeszépen ez nem így múködik ti parasztok!! Elhadarják, kicsit gyorsan, kicsit érthetetlenül, de már ők is úgy vannak vele, hogy ott a könyv. Lassan ott járunk, hogyha van elég időnk, bármit meg tudunk tanulni, ha van könyv. Lófaszt nem fogunk tudni a semelyik 3 betűs diplomával!

Abban reménykedem, hogy legalább az esélyt megadom ezzel a sok szopással magamnak, hogy majd egyszer, ha lesz megfelő rálátásom a dolgokra, meg tudom majd tanulni azt, ami igazán érdekel, és esélyem lesz felfogni, hogy miért is mennek úgy a dolgok ahogy mennek. Azt, hogy elmondja nekem vki, arról már letettem.
Ezt vhogy végigcsinálom, hogy minnél többet megértsek, mert tudni mindig jó dolog. Aztán már kinéztem magamnak egy műszaki manager kiegészítő képzést. Itt a BME-n, messzire menni nem kell, ha csúszok még időm is lesz. Most úgyis mindenki diplomákat hajszol. Annyi, hogy gépész tárgyat nem kell tanulnunk, a többi meg akár érdekes is lehet.

A lényeg, hogy ha majd "nagyok" leszünk, azt csinálhassuk amihez kedvünk van, és nekem ez a gépészesdi kezd távolodni... Magyarországon ezt így nem lehet...

Na mitya ne kommenteljen, nincs most szükségem több osztásra/igazságra, sört akarok meg aludni.
Csum.

15 hozzászólás 2008.01.09. 20:02 tompablog

A bejegyzés trackback címe:

https://tompa.blog.hu/api/trackback/id/tr34291299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ness 2008.01.09. 20:23:40

ajjjj én tökre megértelek! (a matekból párat mi is tanultunk :DD )
itt ált. rendesek nagyon, persze van egy elmebeteg kémiás, és csak az ő csoportjából nem mentek át, 2-3 ember kivételével, akik miatt amúgy is levitte a ponthatárt. a többi gyakvez meg jóindulatú volt, ne kelljen már évet ismételni a rohadt alapozó tárgy miatt. mert ugye NEM mehetsz igy vizsgára ha gyakon meghuznak. előadáson tök mást vettünk szal nem egymásra épült...ja és mondja már meg valaki, hogy a kibaszott PÓTzh jegy miért van az indexemben? UV?? uv nincs??? és miért kell beirni a rendes ZH eredményt meg a PÓTot is egymásalá? ok tudom kémia és??

na szal ilyenek ezek, mázli is kell, h ne egy agybeteghez kerülj. innentől kezdve volt tudomány nincs tudomány.

legalább tiszta a lelkiismereted, majdcsak megoldódik ez a szar végül is kérdezzenek csak bátran, úgyis tudod, nem?

lp 2008.01.09. 21:39:24

BuliMindenEste
És feldereng a Taylor-polinom a régi szép idők mikor 2x buktam matek A1ből.
Most már sejtbioszból is megbukhatok a beugrón a tankönyv szerzőnél segond.
BME nem a szakmára az éltre tanít.

ness 2008.01.09. 22:41:02

nekem megvan a matekkkkkk (L) ááááá
mindenkinek sok sikert azért!
lp, innen látszik, ha TK szerző is csak összeollózta valahonnan :P

baird 2008.01.09. 23:00:51

egy finomság kiegészítésnek. az egész BME-n A1a A2a A3a-t tanitanak bsc-ben. Jó válaszér jár a piros, találjátok ki melyik karnak nem volt elég az egységes matek és kellet csak neki A1b A2b-t összeállítani??? öö

ness 2008.01.09. 23:16:10

ömmm a baird karnak??? nemtomm

i.a.n. 2008.01.10. 01:46:48

Ez kb. olyan nehéz kérdés, mint mikor feltettem neked, hogy hanyas lettem számvitelből.
Tippelni sem tudok :S

Zoli 2008.01.14. 14:08:33

En is BME-es voltam... villanykaron. Elso evet elolrol nyomtam a hozzaallasom miatt, mert azt hittem meg mindig kurvajovagyok a kozepiskolai realos kitunommel. Nem voltam streber, ... egyszeruen vagtam a mateket es a fizikat OKTV top 15 voltam mind2 targybol.
Gondolhatjatok mekkora tores volt egy matek B1 karo es egy fizika C1 kettes... Node elolrol kezdtem, jobban odafigyelve. Elvegeztem 2 evet (5 felev alatt) es tele lett a hocipom. Rejottem a BME arrol szol hogyan szopassuk meg az embereket ugy, h semmit sem tehetnek es mi fedve vagyunk. Peldanak okaert akik villanyosok biztosan tudjak ki az (volt) a Fanta Katalin (matek kereszt) v az EVTSZ. Ugyhogy besokalltam a burokracia es a koztorvenyes gennyek miatt.
Atjottem a BMF-re... itt emberkozeli problemaorientalt az oktatas, van itt is nyomor, de eg es fold a ketto kozti kulonbseg. A BMF-et levelezon vegzem, kozben informatikuskent dolgozok egy nagyvallalat kihelyezett kollegajakent... Anyagilag rendben vagyok, es lehet ugyan h nem vagyok egy tokeletes szakember, mert egy gyakorlatias oktatast kaptam egy osszelmeleti higfos helyett, de erzek magamban annyi erot, h az informatika teruleten foylamatos kepzessel egy magasabb es szelesebb latokort kapjak, mint barmikor a BME-n 10 felevnyi folyamatos szopas es megalaztatas ill. csalodas mellett.

KB ennyi. Tetszett a blogod, egy index-es komment utan kerultem ide, de lehet meg kesobb is benezek. :))).

baird 2008.01.16. 23:07:10

Mindenkinek máshogy kell megfelelni. Már amíg ebben a megfelelősdis stádiumban vagyunk. Apuka, Anyuka, barátnő barátok iskola, tesóka.. mindenkinél más a "jó". Más játékszabályok szerint. AKi ma (is) volt matek vizsgán az tudja mi kell ahhoz, hogy ott megfelelj. Én kurvajól szórakoztam esküszöm. Nem szólt másról az egész, csak hogy hogyan tudjuk átbaszni szeretncsétlent. Pali az elején mondta is, hogy Ő már sajnálja. "Most nézz rá! Ki ez?" Megjelöltem a beugrós papirom 8sarkát, hogy könnyen ki tudjam választani a többi közül, és már akkor leloptam az asztalról, amikor még a táblára írta a feladatokat(mert ugye elsősorba ültetett a tanári asztal elé) Kicsit ki kellet egészíteni... De így legalább hibátlan lett. Mondta is, hogy "ez hogy lehet?" Na hogy buzikám na hogy? Mindneki úgy jáccik ahogy kényszerítik. Gecivagy, akkor mi is gecik leszünk. Héthelyi nevére minket dob ki a google. Az para, mert bármikor, akár a tanszékről is kereshetnek a nevére. Egy biztos, hogy ő még nem látott számítógépet, úgyhogy tőle nem kell fosni. Pali ma volt a tanszékvezetőnél. Ő az előző beugrónkban nem talált hibát... Tudjátok amivel akkor kibasztak minket. Ma vizsga után Ő is megkérdezte (mér nagy Ő??) ő is megkérdezte, hogy hogyhogy megbuktunk a multkor, aztán meg gagyogott amikor megmutattuk, hogy ígybazmeg. Leszarom. 4-est kaptam. Sokat kellett még hazudni hozzá (pl az is megkérdezte, hogy milyenek lettek a zhim, mert nincs nála ahova le van írva), de végülis ez van. Ide ez kellett, hát cigánykodásból is megfeleltem.Benne van az indexben, ámen. BME nem szakmára tanit, de csak nem is az életre. Ez sok faszság amit tapasztalunk, átstrukturálja a gondolkodásunkat és ettől leszünk "okosabbak". Talán.
NA, postot kellett volna írnom, de nem akartam pilafra rápostolni (L) Legyetek jók. Ja, mechából meg megbasztak. 24.én revizsga. Tita 25-én mikor indulunk? :) Vegyél nekem gerincvédőt, nincs időm!:) Csum

az egyik 2008.01.16. 23:07:43

remélem, h azért nem utálsz érte baird....én voltam az egyik....
tudom szomorúan érintett téged....de hiába tanultam én is sokat.....
de a bukás, az államira jutásomat hiusította volna meg...... és még 51000Ft-ba került így is ez a tárgy ...
hátmégha mégeccer kellene kifizetnem....nem kis összeg....
gondolom, h "a két kis cigány" nem rosszindulatúságból került oda.....legalábbis remélem
de őszintén örülök a 4esedhez!!

baird 2008.01.16. 23:20:37

persze, hogy felbaszott:) téged is felbaszott volna. maga a szitu. cigánykodás pedig itt a blogon más érelemmel bír, még egy régi játékból. de kétségkívűl hatásos módja az érdekeid megvalósításának. ma nekem is bejött... vizsga után azt mondta az akkori beugróra, hogy 95%-ban jó. elbaszott egy hetet az életünkből.. ráadásul értékes hetet. na de a lényegről beszéljünk, kinek van még 4-ese?:)

az egyik 2008.01.16. 23:31:06

engem felbaszott már elégszer a matek1 vizsgán...:D
átérzem mit éreztél....
amúgy meg volt ma a srác....aki mesélte, hogy matek1en....ugyanazt másolta le mint ami a táblán volt és ugyanígy kicserélte.......de 7helyi nem fogatta el!!!!
merhogy nem jóóóó!!!!!!
meg mittomén mit nem mondott......ezen múlt a bennmaradása a srácnak.....végül a tanszékvezető aláírta, hogy bizony a feladatmegoldás....hibátlan:D
ezt a faszt (mármint 7helyit) valamivel meg kéne leckéztetni.....
nemtom hogy.....de mivel túl vagyunk már rajta...(meg leszünk is...) megérdemelné, hogy mittomén....mikor hazamegy, 10en felkapjuk és berakjuk egy szemetesbe.....mongyuk következő félévben....elviszik a balhét az alattunk lévők.....merhogy matek1 keresztet tart megint.....:D

baird 2008.01.17. 00:06:34

ugyanúgy írsz ahogy beszélsz :D ....-okat redukálni kéne:D na ne szennyezzétek a blogunkat, tessék visszamenni a közlekes oldalra, én meg nem szidtam senkit, azt se tudom ki az a 7helyi, az az oldal meg soha nem is létezett:) csum.

az egyik 2008.01.17. 00:36:36

Ámen! :D
Amúgy csak a te blogjaidat olvastam......de jók :D:D
bocs a pontokért:D:D
csokki

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2008.01.17. 12:18:54

miért hány blogod van még Dávid?:)


Utolsó kommentek

  • Kúrcsány Ferenc: Na most mi van, te kis faszszopó? (2011.05.27. 21:56) Kedvencünk: Orbán Viktor
  • Osváth Lacika: Hovány tisztességes. MUHAHAHAHAHAA! Azon felül hogy Kecskemét egyik, ha nem a legszarabb munkahelyének tulajd... (2011.05.22. 08:46) Feel the difference
  • : ...a társkeresőkön am iszonyatXDD (2010.08.29. 13:07) Miért?
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: Igen mindenkiinek joga van a pihenéshez, de a világon mindenhol vannak zajos és ... (2010.07.12. 23:46) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • bsteve: Igazad van, ez inkább olyan paródia vb, ha egy emlékezetes, akkor az a bírói mulasztások miatt van... sajnálo... (2010.07.06. 10:20) Távol Afrikától
  • Marcobaily: Érdeklődéssel és eléggé meglepve olvasom a hozzászólásokat, ám lehet az én hibám de még mindig nem értem a sz... (2010.07.04. 17:05) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • az igényes szórakozás híve: @.Nitro.: Csak magamat tudnám ismételni, de ha ennyire különbözőek a nézeteink akkor felesleges is. Meglehet... (2010.06.25. 16:56) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: van bennem elég igényesség ahhoz hogy tudjam hogy kell szórakozni. Nem is a Joke... (2010.06.25. 01:19) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • Utolsó 20

honnan?

süti beállítások módosítása