ESC 2008

Tudom subba is megírta, ezt az eurovíziós dalfesztivál dolgot. Most ez az országimázs része vagy mivan?
Kezdjük azzal, hogy mégis ez a privi.hu dizájnnal ellátott honlap vmi vicc? ESC honlap.
email cím: eschungary @ altavizsla . hu (hát muhaha)
De legalább magyar programot UHU linuxot használtak az oldal készítése közben.
Jó ezen lépjünk túl nézzük a döntőbe jutottakat.
EZ ONE (ejtsd: ez van  megj.: ne legyen):  Pókerarc


Lola róla már régóta terveztem, hogy egy postot be kellene szúrni.

Lolát először 2005ben láthattuk (17éves) először na hol? Igen, "...Eurovíziós Dalfesztivál hazai döntőjén mutatkozott be először Szerelem című dalával, ahol 5. helyezett lett." Utánna megjelent első klippje, amit egy full klippes stábbal külföldön forgattak. Nem soká szerepel a barátokköztben, ahol ha már ott van főműsoridőben elénekli a legújabb számát. Ezt hogy lehet elintézni? Majd egy év múlva nagyhatalmú Kalamár Tamás a BK mindenható ura felkéri ugyan éneklje már el a Hallja meg a világ című számot a legnézettebb magyar sorozatban egy párszor. Utánna egy film (Tibor vagyok de hódítani akarok?) betétdalát is énekli.
Aztán a nagy Lola kampányok után sorra nyerte az összes tini zenés díjat. (Többekközt Viva "csakszartjátszok" TV év énekesnője díját beelőzve Ruzsa "csakélőbelépekfel" Magdit - nagyon helyes, hogy élőbe meg jól énekelsz, dehát gyengék a dalok - )
Most meg a coca-cola főcímdalát énekli.
Dehát ki tudja ezt neki elintézni? Jó nem mondom, hogy nem dolgozott meg érte, mert hát aki 2007 szilveszterét Kecskemét főterén haknizva tölt tényleg... akkor kapja meg ezeket a díjakat. De sorozatokba szerepelni, filmzenét énekelni anélkül, hogy megjelent volna egy lemeze hát most komolyan...
Továbbá még nem volt önálló koncertje, erre 3évet kellett várnunk, de idén március 7.-én lesz pecsás koncert.

Ez a szösszenet nem Lola fikázás akart lenni, mert mint Neo Enikőt, Lolát is mindenki imádja a tompán és nem ő tehet róla, hogy ilyen eszközökkel nyomják. Szóval szerintem sokan ott leszünk a pecsában 03.07.-én

Nade visszakanyarodva ESChez.

Vágó Zsuzsi
Ugye nem sokat mond, de musical énekes. Én még emlékszem rá a megasztárból, ahol már a legelső selejtezőn se jutott túl, képtelen volt a musicales attitűd nélkül egy hangot is énekelni. Reméljük mostanra sikerült, mert tényleg jó hangja van, de ez a verseny nem musical színpad.

Meg ugye a megasztár különítmény: Gál Csaba, Pflum "egészségedre" Orsolya, Hoffmann Mónika. Énekelnek még egyátalán? Persze nem lennék meglepve, ha a listából egy-két emberkének nem soká megjelenne a lemeze és már lehetne is rányomni h dalfesztivál elődöntős sztárénekes.

Én még Szekeres Adrient választanám, persze nem a unisexben meg a mostani "Nincs még egy pillantás, mi vérem szítaná," sort alapul véve. Hanem pl. a kecskeméti Bohém Ragtime Jazz Band koncertjén elég jól énekelt.

Tóth Gabi is indult, aki legalább tud énekelni lépett már fel élőben stb. dehát Csézy kiszorította. És ha jól értesültem Oláh "lego-fej" Ibolyát is passzolták.

A felsorolás persze a teljességigénye nélkül készült, akit érdekel itt a teljes lista.
A dalokról, annyit kell tudni, hogy magyar és angol nyelven is be kellett adni és majd a magyar szakmaistáb eldönti melyik nyelven szóljon a nóta, de persze csak az angol verziót hallgatják meg (állítólag), mert tavaly is egy szerb anyanyelvű szám nyert, úgyhogy az angol az jó lesz a magyaroknak.

Nade, hogy alternatívát is ajánljak, hol lehet rendes magyar zenével kapcsolatos dolgokat nézni. http://www.webcsatorna.hu/zene/  azonbelül is a walkmann és zeneportré topicok.
Érdemes megnézni a KFT riportot (zeneportrék), ahol ugyanazt elmondja Laár András, amit pilaf úr, hogy miért kell a ukrán cseh iparihulladék tejport inni, mikor itt van a magyar tej. Miért kell a külföldi szart hallgatni, mikor vannak fasza magyar zenekarok. Jó persze kell a külföldi, dehát abból is miért a szart kell mutatni? (itt persze a nagy országos rádiókra gondolok).

Ebből kijött volna 3post is, de vizsgaidőszak, nem ér rá az ember :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tompa.blog.hu/api/trackback/id/tr41300343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baird 2008.01.17. 17:00:33

Lolát vki nagyon"tolja". Egyszer belecsöppentem egy műsorba, ahol a managere azt ecsetelte, (mer ugye mér is a lola beszélne) hogy őt azért találták ki, hogy a Lolita életérzést visszahozzák, és minden 40-50 év körüli faszi akar magának egy Lolát, mint a régi filmben, ahol a 16éves csaj egy 50éves faszival kavart. Még feketefehérben asszem. És ez teljesen egészséges, természetes. És lola is az idősebbeket szereti.

baird 2008.01.17. 17:05:10

valaki válaszolja meg nekem, hogy mikor kell a pokerarc!? nem értem a klippet.

(whizz) 2008.01.17. 17:43:15

"mikor szemtől szembe állsz azis én volnék, de másnak látsz"
ilyen egyszerű

youtube.com/watch?v=kQgsLfE49ag

a.mano82 2008.01.18. 22:12:36

Örülök hogy hallottad Szekeres Adrient énekelni élőben (nekem ö kifejezettem semmi kül.) de ha Hoffmann Mónikát hallottad volna be is szartál volna, a csaj nagyon jó! Én voltam egy csomó koncertjén úgyhogy szerintem ne fikázz valakit még nem hallottad legalább egyszer élőben...
Küldök egy linket mert érdemes meghallgatni! myspace.com/monikahoffmann
Szép hétvégét!
Lindus

zaffarano · http://eschungary.extra.hu 2008.01.21. 08:48:33

Kedves Whizz
Te vagy az első, aki miatt meg kell védenem a magyar ESC rajongók honlapját. Az általad kritizált oldal külleme valóban nem takar webprogramozói szaktudást, de azt is vedd figyelembe, hogy ez csak egy hobbihonlap, nem pénzét vagy valaki megrendelésére készült el, szóval egyáltalán nem hivatalos oldala az Eurovíziónak. az eurovision.tv vagy az eurovision.mtv.hu címeket ajánlom a figyelmedbe. Meglehetősen sértőnek tartom, hogy próbálsz hasonlítgatni gúnyosan más honlapokhoz. Van néhány rajongó, aki segít nekem a munkában cikkvadászattal és fordítással, minden segítséget vagy építő ötletet szívesen várok. Egyébként beírtam a keresőbe a mi nevünket, és akkor dobta ki a gép a blogodat, és nagyon örültem, hogy foglalkozol az Eurovízióval. Később már nem annyira, de szerencsére véleményszabadság van :D Üdv: zaffarano

baird 2008.01.21. 09:49:30

mindig ez van ha tompa ír vmiről...a Jók mér nem sértődnek meg soha? mér mindig csak a buzik meg a szarok? :D:D

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2008.01.21. 10:45:31

"Egyébként beírtam a keresőbe a mi nevünket, és akkor dobta ki a gép a blogodat.." hát milyen meglepő k2k2k2

(whizz) 2008.01.21. 17:48:54

Aztán majd jön a google, hogyan hackeltük meg a kereső motort, hogy mindenre a tompát adja ki.

Kedves Zaffarano tényleg nem voltam elég körültekintő és csak a subbáról levő linket láttam, ami tiétek. De sehol nem láttam kiírva hogy hobbi oldal vagy rajongói oldal. Viszont elismerésre méltó. hogy önerőből csináltatok egy site-ot ennek a melyik állam kivel van jóba 2008ban versenynek.

mitya 2008.01.27. 01:15:03

Nekem a Dure száma bejön.őő
Vagy most ez gáz? Valamelyik ézis világosítsa fel köztudottan elbaszott zenei ízlésem. Addig meg ha vki nem ismerné: www.dure.hu/ itt meg lehet hallgatni.
(Ha más nem, Dav szokta szeretni az ilyeneket, de ő is bányais volt, szóval a mi szavazatunk nem játszik űű)


Utolsó kommentek

  • Kúrcsány Ferenc: Na most mi van, te kis faszszopó? (2011.05.27. 21:56) Kedvencünk: Orbán Viktor
  • Osváth Lacika: Hovány tisztességes. MUHAHAHAHAHAA! Azon felül hogy Kecskemét egyik, ha nem a legszarabb munkahelyének tulajd... (2011.05.22. 08:46) Feel the difference
  • : ...a társkeresőkön am iszonyatXDD (2010.08.29. 13:07) Miért?
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: Igen mindenkiinek joga van a pihenéshez, de a világon mindenhol vannak zajos és ... (2010.07.12. 23:46) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • bsteve: Igazad van, ez inkább olyan paródia vb, ha egy emlékezetes, akkor az a bírói mulasztások miatt van... sajnálo... (2010.07.06. 10:20) Távol Afrikától
  • Marcobaily: Érdeklődéssel és eléggé meglepve olvasom a hozzászólásokat, ám lehet az én hibám de még mindig nem értem a sz... (2010.07.04. 17:05) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • az igényes szórakozás híve: @.Nitro.: Csak magamat tudnám ismételni, de ha ennyire különbözőek a nézeteink akkor felesleges is. Meglehet... (2010.06.25. 16:56) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: van bennem elég igényesség ahhoz hogy tudjam hogy kell szórakozni. Nem is a Joke... (2010.06.25. 01:19) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • Utolsó 20

honnan?

süti beállítások módosítása