Italia Pizzeria, ez mi volt?

Odafele még arról beszéltünk, hogy ugyan lesz-e helyünk. Nah most az a szóban forgó placc  azért (eddig) nem tartozott azon helyek közé, ami arról volt híres, hogy nem megy neki rohadt jól.  Kb 2005 óta járok oda, s habár az utóbbi évben rajtam kívülálló okok miatt vállalhatatlanul megcsappant a látogatásaim száma, azért ha arra tévedtem, mindig azon kellett inkább parázni, hogy nem lesz hely, vagy ha lesz is, túl nagy lesz a zsúfoltság és ez esetleg a kaja rovására mehet.

Nah most nem tudom, hogy túl sok embert próbáltak átverni már (igaz Előd?), vagy lemaradtam valamiről, de ma este fél 7-től 8-ig voltam az Italiában és a pizzafutárokon, a szakácson és a pincéren kívül nem sok mindenkit láttunk mityával. Vagyis konkértan ez tárult elénk szombat este!!



 Haveri körben azért komoly viták vannak azon is, hogy ki mit szeret, nem szeret a helyen. Szerintem azért a legjobb Kecskeméten mert: relatíve olcsó, 1000 forint felett nincs pizza. Ezért a pénzért meg kapsz a széléről egyre vékonyodó tésztát, a közepén kb papír vastagságút, feltétben pedig lucskos, vaskos, friss cuccokat tesznek rá, és a bőven szó szerintem nem fejezi ki hűen azt a mennyiséget, amennyit felpakolnak.  Kb úgy kell elképzelni mint egy origi olasz pizzát, csak nagyságrendekkel több anyaggal rajta és mellesleg fele áron:) A kiszolgálás általában gyors, pontos, a pincérek korrektek, a sör pedig friss és Stella. Sajnos muszáj hozzátenni, hogy pizzákon kívül vannak standard ételek is, legfőképpen a középszerűség szürke homályában megbújva.

 Nekem is hoztak már ki számlát a kelleténél több tétellel, meg romlott sört, de lassan 5 év után becsúszhat azért pár apró gigszer. Persze „régen jobb volt” és „bezzeg a szép időkben”, de ha mondani kéne akár egy olyan helyet is, ahol a pénzemért jobb cuccot kapok, nem tudnék. Ennél több meg nem is kell.

 Aztán meg, hogy ma este miért nem volt rajtunk kívül gyakorlatilag senki, a szakács miért a lézengő pizzafutárokkal spanolt az asztaloknál, nem tudom, marhára remélem, hogy csak valami fatális véletlen szemtanúi voltunk és még sok sok éven át térhetek haza tele hassal kedvenc helyemről.

 Az üzemeltető meg ha olvassa ezt, nyugodtan megkereshet a littertamas@gmail.com-on és beszélhetünk a lekajálható bónokról:)

16 hozzászólás 2009.11.28. 22:13 tommm

A bejegyzés trackback címe:

https://tompa.blog.hu/api/trackback/id/tr961559685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Nitro. 2009.11.29. 12:58:45

Én Kecskeméten a Mathias-t preferálom ,szerintem a legjobb pizzát ott adják és az sem drága egyátalán. Második helyen pedig a Labirintus, valamivel drágább viszont számomra laktatóbb. Itáliával sok kísérletet tettem az utóbbi évben. Tészták pl kifejezetten étvágygerjesztőek voltak ahogy olvastam az étlapot, viszont egy alkalommal 3 napig fostam utána, másrészt ízetlen. Pizzát is rendeltem és nem ízlett , nem laktam jól tőle különösebben. Úgyhogy engem elveszítettek, mint potenciális vevőt, persze ízlések és pofonok, de nem csodálkoznék ha emiatt is veszítettek volna vendégkört.

tommm 2009.11.29. 13:01:41

Mathias is jó hely persze, megkérdőjelezhetetlenül áll a dobogóm második helyén.

(whizz) 2009.11.29. 13:53:54

Tegnap rendeltem onnan és a fehéralap savanyú volt. Most van már erjedt egy kicsit a túró avagy juhtúró volt.
Persze elfogyott és még nem fosok.

EXplorer · http://kecskemeten.hu 2009.11.29. 14:32:20

igen, az az átverés kár volt az itália részéről. mondjuk nem sokra rá meg a mathiasban is átvertek... emitt egy kóla plusz, amott meg egy pizza került pluszba a számlára...

kárt értük, no..

erről az új királypizzás helyről van vkinek tapasztalata?

a két történet, aki még nem ismerné:
newsnews.infline.hu/2009_09/szoval-az-italiaban-az-tortent-hogy.newsnews/

newsnews.infline.hu/2009_10/szoval-a-mathiasban-az-tortent-hogy.newsnews/

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2009.11.29. 16:12:06

az albánok is átkúrtak minket mégis imádjuk őket..:)

amúgy itáliáról egy emlékem van,amikor mityáékkal beültünk még jó régen amikor is megérkezett az akkori volt barátnőm(P.Anna), akitől megkérdeztem, hogy "ugye nem kérsz semmit?" :D

tommm 2009.11.29. 16:14:03

az a gody papában volt, de azóta is kurva jó :D

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2009.11.29. 17:40:21

a fenét, Itáliában volt,100%!!

tommm 2009.11.29. 18:26:20

szintén 100% hogy gody papa volt, mitya dönt, a vesztesé a katlan szar!

(mitya) 2009.11.29. 18:52:08

Anna mire emlékszik?:D:D
Tita dönt:D

tommm 2009.11.29. 18:54:23

ha lemész, jobbra fordulsz, aztán az uccsó asztal a bal oldalon:D nah pontosan ott

Allen 2009.11.29. 21:20:57

Anna arra emlékszik, hogy egy büdös paraszt vagy. pont

.Nitro. 2009.11.29. 21:29:28

ebből bunyó lesz :D

(whizz) 2009.11.29. 22:04:12

pont egy büdös paraszt.

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2009.11.29. 22:09:18

Allen, erre csak azt tudom mondani, hogy "voltam" ;)

Allen 2009.11.29. 23:43:50

ebben kiegyezhetünk ;)


Utolsó kommentek

  • Kúrcsány Ferenc: Na most mi van, te kis faszszopó? (2011.05.27. 21:56) Kedvencünk: Orbán Viktor
  • Osváth Lacika: Hovány tisztességes. MUHAHAHAHAHAA! Azon felül hogy Kecskemét egyik, ha nem a legszarabb munkahelyének tulajd... (2011.05.22. 08:46) Feel the difference
  • : ...a társkeresőkön am iszonyatXDD (2010.08.29. 13:07) Miért?
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: Igen mindenkiinek joga van a pihenéshez, de a világon mindenhol vannak zajos és ... (2010.07.12. 23:46) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • bsteve: Igazad van, ez inkább olyan paródia vb, ha egy emlékezetes, akkor az a bírói mulasztások miatt van... sajnálo... (2010.07.06. 10:20) Távol Afrikától
  • Marcobaily: Érdeklődéssel és eléggé meglepve olvasom a hozzászólásokat, ám lehet az én hibám de még mindig nem értem a sz... (2010.07.04. 17:05) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • az igényes szórakozás híve: @.Nitro.: Csak magamat tudnám ismételni, de ha ennyire különbözőek a nézeteink akkor felesleges is. Meglehet... (2010.06.25. 16:56) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: van bennem elég igényesség ahhoz hogy tudjam hogy kell szórakozni. Nem is a Joke... (2010.06.25. 01:19) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • Utolsó 20

honnan?

süti beállítások módosítása