Játék

Sziasztok!!!!
Első posztommal rögtön egy játékot is hírdetnék, hogy kicsit felrázzam az olvasóközönséget. Ha jól emlékszem a hétvégén szó volt vmi kis vidámparkozásról, amit nagyon várok mert még sosem ültem a budapesti élménypark méltán híres hullámvasútján. Szóval nem tudom, hogy mikor megyünk, de a játék győztesét én magammal viszem, ami persze nem azt jelenti, hogy nem kell kifizetni a belépőt, sőőőt..., de a lényeg hogy velünk jöhetne. Na tehát aki a legrondább bohócos képet küldi nekunk az nyer. Kis iránymutatásként beillesztem a lajosmizsei bohócverseny tavalyi győztesét:
Szóval őt kéne legyőzni...:)










(A játékban munkatársak és hozzátartozóik nem vehetnek részt, aki mégis megpróbálja az fizetheti a győztesek belépőjét és nekem egy bambit. A pályázat beküldésével automatikusan elfogadjátok eme feltételeket.)


A bejegyzés trackback címe:

https://tompa.blog.hu/api/trackback/id/tr9559355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancs 2007.04.16. 17:17:49

a kedves játékosoknak is bizonyára feltűnt hogy új tagunk valószínűleg lányos zavarában elfelejtette közölni azt a címet amire a csudaszép bohócos képeket várja

így ezúton kérem őt,hogy adjuk meg a lehetőséget egy e-mail cím megadásával azoknak a játékos kedvű olvasóinknak,akik szívesen ruccannának ki posztolónkkal egy szép tavaszi napon körhintázni!

sok sikert és jó versenyzést :)

baird 2007.04.16. 17:25:37

dehát ancs.. ez a játék lényege... olyan mint a tájékozódós futóverseny.. nem elég csak futni. azt minden hülye tud. én tovább is viszem a versenyt, amellet hogy indulni fogok ebben is::D
Szóval én kifizetem annak a belépőjét aki elküldi a legrondább bohócnak a Tita képét...

ancs 2007.04.16. 17:55:31

ja értem
nagyon cseles :)

dávid te is indulsz?
mert ha igen,akkor én is beszállok a versenybe :D hihi
hátha te fizeted ki a jegyeM :P

baird 2007.04.16. 18:20:08

ha küzdésről vagy versenyről van szó nem vagyok már akkora gentleman, mint ahogy megismertél(ahah). és különben is van egy adum...

Anna 2007.04.16. 23:26:36

Srácok...eddig olvastam a blogot...de ez a bohócos téma...azt hiszem ennél lentebb már NINCS!!!

de komolyan::D:D

Anna 2007.04.16. 23:33:57

Azt hiszem méltó helyet kapnátok a Subbán skacok!

baird 2007.04.17. 02:01:48

melyik anna? mert volt egy igéretem a női kommentelőkkel kapcsolatban... azt viszont nem garantálom h a legyelőnyösebb képet fogod megkapni a hangvételed miatt... na majd utána jöhet a subba, Drága....

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2007.04.17. 07:27:08

(dávid.. ez tényleg nagyon szar.:)

Nem is rossz kezdés Allen,csak így tovább,máris felkavartad az állóvizet:D

Allen 2007.04.17. 16:07:10

Hoi.
Eddig Tomm-nak áll a zászló a versenyben...Többiek húúzzatok bele.


Utolsó kommentek

  • Kúrcsány Ferenc: Na most mi van, te kis faszszopó? (2011.05.27. 21:56) Kedvencünk: Orbán Viktor
  • Osváth Lacika: Hovány tisztességes. MUHAHAHAHAHAA! Azon felül hogy Kecskemét egyik, ha nem a legszarabb munkahelyének tulajd... (2011.05.22. 08:46) Feel the difference
  • : ...a társkeresőkön am iszonyatXDD (2010.08.29. 13:07) Miért?
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: Igen mindenkiinek joga van a pihenéshez, de a világon mindenhol vannak zajos és ... (2010.07.12. 23:46) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • bsteve: Igazad van, ez inkább olyan paródia vb, ha egy emlékezetes, akkor az a bírói mulasztások miatt van... sajnálo... (2010.07.06. 10:20) Távol Afrikától
  • Marcobaily: Érdeklődéssel és eléggé meglepve olvasom a hozzászólásokat, ám lehet az én hibám de még mindig nem értem a sz... (2010.07.04. 17:05) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • az igényes szórakozás híve: @.Nitro.: Csak magamat tudnám ismételni, de ha ennyire különbözőek a nézeteink akkor felesleges is. Meglehet... (2010.06.25. 16:56) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: van bennem elég igényesség ahhoz hogy tudjam hogy kell szórakozni. Nem is a Joke... (2010.06.25. 01:19) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • Utolsó 20

honnan?

süti beállítások módosítása