Csak Neked! (L)


1978. október 30-án születtem Komáromban. Édesapám, István mérnök, egy építőipari cég ügyvezető igazgatója, édesanyám, Edit pedig közgazdász, szakközépiskolai tanár. Van egy húgom, Sarolta((már keresem iwiwen). Ő katona szeretne lenni, jelenleg harmadikas gimnazista és úgy tűnik, semmi sem tudja eltántorítani szándéka megvalósításától(jó katolikus mi?).
Három éves koromig szülővárosomban, nagyszüleimnél éltünk. Ez az időszak, azt gondolom, meghatározó szakasza volt életemnek, hiszen rendkívül sok időt töltöttem nagymamámmal, akinek nevelése mind a mai napig látszódik rajtam
(édes).
1980 óta Győrött lakom
(2 év volt, nem 3 a nagyinál). A Gárdonyi Géza Általános Iskolába jártam, majd fantasztikusan emlékezetes három és fél évet töltöttem el a Czuczor Gergely Bencés Gimnáziumban. A középiskolai tanulmányok alatt 1996-ban fél évet az Egyesült Államokban töltöttem, ahol az Ohio államban található Woodsfield nevű kisváros gimnáziumának diákja voltam.
1997-ben vettek fel a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemre, ahol nemzetközi kapcsolatok szakon szereztem diplomát 2002 júniusában.(...)

Otthon világéletemben konzervatív, keresztény szellemiségű nevelésben részesültem, az aktív politizálás iránti elköteleződés azonban nem innen, hanem az iskolától és egy baráttól eredeztethető.(na ezt figyeljétek!) A bencés gimnáziumban az atyák folyamatosan arra biztattak minket, hogy jó keresztényként vegyünk részt a világ alakításában, "ne dugjuk homokba a fejünket"(ha nincs benne pénz..). Közben, 1995-ben(17 éves?) ismerkedtem meg a Fidesz egyik győri vezéralakjával, Dr. Dézsi Csaba Andrással. Családjaink - hozzánk hasonlóan - hamarosan barátságot kötöttek, és innen már egyenes út vezetett a Fideszbe.
Az 1998-as önkormányzati választásokon -
(majdnem) húszévesen - a Fidesz és szövetségeseinek listájáról képviselői mandátumot szereztem, sőt az Oktatási, Kulturális és Sportbizottság alelnöke, valamint a Sport Albizottság elnöke lettem.
1999 szeptemberében vezetésemmel alakult meg a Fidelitas Győri Csoportja
(20 évesen!!!), mely azóta a város ifjúságpolitikájának legmeghatározóbb és legismertebb szervezetévé nőtte ki magát.
2000. áprilisi megalakulása óta - kis megszakítással - elnöke vagyok az Gyermek, Ifjúsági és Sportminisztérium Nyugat-Dunántúli Regionális Ifjúsági Tanácsának, melynek feladat ifjúsági témájú pályázatok kiírása és elbírálása a három nyugat-magyarországi megyében.
Az országos politika 2001-ben került kézzel fogható közelségbe, amikor is a Fidelitas egyik alelnökévé választottak.
A Fidesz és Fidelitas között létrejött megállapodás értelmében a 2002. évi országgyűlési választásokon a Fidesz - MDF országos listájának 30. és Győr-Moson-Sopron megyei területi listájának 9. helyén szerepeltem, és ez utóbbiról szereztem parlamenti képviselői mandátumomat
(buták).
Az országgyűlés legfiatalabb képviselőjeként a Költségvetési és Pénzügyi Bizottságban dolgozom, és gazdaságpolitikai, ifjúságpolitikai, sport, valamint adóügyekkel foglalkozom.
(mer ezt mind megtanították a nemzetközi izén)

Nőtlen vagyok, római katolikus vallású(bottal meg nem piszkálna senki, vallásba menekültem). Angol, német és orosz nyelven beszélek(károgok).
Szabadidőmben sokat sportolok. Kedvenc sportágaim a kosárlabda, a kézilabda és a fallabda. Hetente háromszor konditerembe megyek, és háromszor kosárlabdázom
, míg a Parlament SE csapatában kézilabdázom(és még tanulni is volt időd). 2001-ben a három nyugat-magyarországi helyszínen rendezett női junior kézilabda világbajnokság protokoll-főnöke voltam.

forrás: http://www.szijjartopeter.hu/

4 hozzászólás 2007.11.06. 12:40 tompablog

A bejegyzés trackback címe:

https://tompa.blog.hu/api/trackback/id/tr71220164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitya 2007.11.06. 13:05:19

Wáááááááááááááááááááááááááááááá
Tompa eddig egy békés, kissé ugyan elfogult, de szerethető hely volt! Mi van most?! Itt egy Szijjártó, ott egy Orbán, közben meg a 2 oldaldobozban mindenki Navracsicsot, meg Mikolát követeli! Hát mi ez a kurvulás?:D Különben meg nem is értem, hogy az előző posztom alapján, miért nem vontam már le korábban a következtetést, hogy ez tuti a T-karon végzett...NAPKÖZI!!
www.napkozi.hu/

tommm 2007.11.06. 13:54:57

mitya mi andrissal tudjuk hogy csak irigy vagy!!!

tommm 2007.11.06. 13:58:05

Hivatalos életrajzból:
2007-ben beválasztottak a Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségének elnökségébe, és elnöke vagyok a (...)

mitya 2007.11.06. 18:05:07

Nincs mese, a tehetség utat tör magának. Amúgy Dav! Nézd meg a képei között,hogy hanyasban játszott a parlament kosárcsapatában! Másban is hasonlítotok vagy ez csak egy véletlen lehet?:D


Utolsó kommentek

  • Kúrcsány Ferenc: Na most mi van, te kis faszszopó? (2011.05.27. 21:56) Kedvencünk: Orbán Viktor
  • Osváth Lacika: Hovány tisztességes. MUHAHAHAHAHAA! Azon felül hogy Kecskemét egyik, ha nem a legszarabb munkahelyének tulajd... (2011.05.22. 08:46) Feel the difference
  • : ...a társkeresőkön am iszonyatXDD (2010.08.29. 13:07) Miért?
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: Igen mindenkiinek joga van a pihenéshez, de a világon mindenhol vannak zajos és ... (2010.07.12. 23:46) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • bsteve: Igazad van, ez inkább olyan paródia vb, ha egy emlékezetes, akkor az a bírói mulasztások miatt van... sajnálo... (2010.07.06. 10:20) Távol Afrikától
  • Marcobaily: Érdeklődéssel és eléggé meglepve olvasom a hozzászólásokat, ám lehet az én hibám de még mindig nem értem a sz... (2010.07.04. 17:05) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • az igényes szórakozás híve: @.Nitro.: Csak magamat tudnám ismételni, de ha ennyire különbözőek a nézeteink akkor felesleges is. Meglehet... (2010.06.25. 16:56) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: van bennem elég igényesség ahhoz hogy tudjam hogy kell szórakozni. Nem is a Joke... (2010.06.25. 01:19) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • Utolsó 20

honnan?

süti beállítások módosítása