Au.

Amíg friss az élmény, gondoltam leírom, hogy au.
Minden egyes nap megéri élni, amikor tanulsz vmi újat.
Ma megtanultam milyen amikor halántékon basszák az embert...
Tényleg érdekes!
Nincs félórás az élmény, gyanús egy enyhe agyrázkódás, a fogaim felől pedig fura pirosas (vér?) váladék folyik.
Ja. Igy ahogy mozgatom a fejem, ez agyrázkódás lesz. Ja.
Meg vér.

Szóval hirtelen történt. Hátulról, nem számítottam rá. Valószínűleg mind1 is lett volna, bevallom férfiasan, sose verekedtem.Vagyis sose ütöttem meg senkit. Szánom-bánom, de az én értékrendembe valahogy nem ez a mértékadó. A barátok mellet kiállás(ha más nem centiben) az picit jobban, de az sem igazán.  Nem történt semmi maradandó, igy  jobb is,  mintha holnap a marciért kellene menni a korházba. (Amúgy fennt a Látos se volt semmi centiben ott is ottvoltam:) .

Van egy vicc, kiskoromban állandóan azt meséltem mindenkinek. NEm annyira vicces, ellenben kibasz rasszista, szóval ha kell majd priviben elmondom. Én magyar vagyok. hee. Ez szurhatja néhányak szemét. (télleg a cigány útlevél milyen színű?)

Kicsit olyan, mint amikor álmodsz. Megütnek, és nem tudod hol vagy. 2-3  másodpercen belül megvilágosodsz, hogy bizony mi is történt. Életösztön, szétnézel jön-e következő. Sehol senki. OK. Többen vannak? Akor menjünk innen. Nincsnek többen, de többen lesznek. Le nyusziznak? Leszarom, én tényleg nem akartam semmit, de egy lányt oknélkül lekurváztak, egy barátomba meg belekötöttek és véres a nyaka.

Ez az élete.
Csak megüthessen vkit...

"Sose álljatok le nálatok butábbakkal, mert lehúznak a szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal..."

Nem érzek dühüt, nem akarom visszadni, mint ahogy akkor sem akartam, mégha nem is érdemeletem meg. Ez benne volt az estében. Ha blingbe megy az ember, mindig történik vmi. Legyen ez kínos történet lányokkal (fiúkkal), de ezért megyünk. Hogy legyen miről beszélni.  Holnap ezt is megbeszéljük. Jó volt skacok.

Csum!

Au.




(u.i.: A "vicc":

Egy kamion felborult a keresztezõdésben, s a szállítmánya
- négercsók - kihullott az útra. Két kis cigány kölyök gyorsan
ráveti magát az ingyen-édességre. Két skinhead arra jár, az egyik
meglátja a két lurkót, odarohan, s eszellõs módon elkezdi széttaposni
a süteményeket. Társa értetlenül bámulja, mire odaszól neki :
- Gyere már, segíts, nem látod, hogy kettõ már kikelt?!)
Link

7 hozzászólás 2007.12.22. 03:10 tompablog

A bejegyzés trackback címe:

https://tompa.blog.hu/api/trackback/id/tr57272050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cell 2007.12.22. 05:48:10

Tehát az úgy volt hogy nem hátulról kaptad, hanem eőlről...
De azért ért olyan meglepiként, mert a faszkalap aki adta, nekifutásból adta, nem úgy h csak ott állt melletted. Én is meglepődtem, sőt megijedtem. Volt benne egy kis K1 feeling, nem Allen? Dav dőlöngél, egyet balra, kettőt hátra, hármat jobbra lép.
Tehát tényleg megijedtem, mert ilyenkor szokott az lenni h eldőlnek , mint a zsák, koppan a feje a padlón és KO.

Nekem itthon az első utam a fürdőszobába vezetett, de most nem a szokásos volt, hanem vmi alkoholos fertőtlenítő után néztem és már toltam is a nyakamra. remélem nem kaptam el semmi szart

UI:Azért egy CT-re holnap elnézhetnél

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2007.12.22. 10:42:42

Na,szóval hol volt ez pontosan?bent a blingben vagy malom előtt?és ki kurvázott le kit?cigányok voltak?hányan voltak?
kurva élet h ilyenkor nem tudok ott lenni..:(
Amugy nem tudom,az összes ilyet buzit jól bele kéne lőni a dunába nem igaz már..
Szegedi cimborámat nemrég kárász utcán verték meg csak úgy mert nem adott a támadóinak egy üveg bort.. de izé egy CT az tényleg kell ilyenkor :S

Allen 2007.12.22. 13:33:24

a ci Gány útlevélbe az lenne a legjobb, ha kurvára vizumköteles lenne kishazánkba befele. Kifelé meg gyorsított eljárás...
Bár a 40kilós lökdösős gyerek nem volt kisebbségi és ő belőle jött ki a legtöbb "heee". Mind1

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2007.12.22. 17:27:51

dehát ilyen nincs..
miért nem csukják le ha bevallott több rablást??
meg megbaszta a csajt 12évesen atya ég

mitya 2007.12.23. 21:29:51

Re!
Most értem haza! Mi volt? Ki volt? Bécsben minden náció volt, de cigót pl nem láttam. Amúgy Illés apánk ma egy újabb nagy bölcsességet mondott el. Szerinte nem kell mostmár izgulnunk, tuti hogy másfél 2 éven belül minden roma honfitársunk itt fog bennünket hagyni. Elmélete szerint, mivel mostmár nem kérnek papírt a határon, barátaink rá fognak jönni, hogy spanyol-, olasz-, de még francia honban is sokkal melegebb helyeken lehet semmit nem csinálni, és ugyis lelépnek szépen oda. Itt hideg van, meg különben is...


Utolsó kommentek

  • Kúrcsány Ferenc: Na most mi van, te kis faszszopó? (2011.05.27. 21:56) Kedvencünk: Orbán Viktor
  • Osváth Lacika: Hovány tisztességes. MUHAHAHAHAHAA! Azon felül hogy Kecskemét egyik, ha nem a legszarabb munkahelyének tulajd... (2011.05.22. 08:46) Feel the difference
  • : ...a társkeresőkön am iszonyatXDD (2010.08.29. 13:07) Miért?
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: Igen mindenkiinek joga van a pihenéshez, de a világon mindenhol vannak zajos és ... (2010.07.12. 23:46) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • bsteve: Igazad van, ez inkább olyan paródia vb, ha egy emlékezetes, akkor az a bírói mulasztások miatt van... sajnálo... (2010.07.06. 10:20) Távol Afrikától
  • Marcobaily: Érdeklődéssel és eléggé meglepve olvasom a hozzászólásokat, ám lehet az én hibám de még mindig nem értem a sz... (2010.07.04. 17:05) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • az igényes szórakozás híve: @.Nitro.: Csak magamat tudnám ismételni, de ha ennyire különbözőek a nézeteink akkor felesleges is. Meglehet... (2010.06.25. 16:56) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: van bennem elég igényesség ahhoz hogy tudjam hogy kell szórakozni. Nem is a Joke... (2010.06.25. 01:19) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • Utolsó 20

honnan?

süti beállítások módosítása