Butamagyar

Na tippelejetek egy összeget, mennyi lehet a bünti? Nem is értem mér nem jó ez a fénymásolt rokikártya.
BME mellett fényképeztem. De ugyanebben az utcában, kicsit lejebb, 9 egymás mellett állő kocsiból 7-nek (komoly!) volt rendes kék mozgássérült kártyája.  És nem csak az Q7-nek, az X5-nek meg a Corvette-nek, hanem bizony a mezei Opeloknak is. Értem én, hogy senki sem ellensége a saját pénzének -Scumacher is németországba jár át lekvárt vásárolni- de vannak bizonyos szabályok. Ebből él az ország.
Na igen, a következő gondolatom; nézzen mindenki magába. Kb egy éve nem veszek bkv bérletet. Jegyet is mindig kettőt lyukasztok egyszerre, így az alsó örökjegy. Vajon ezt csinálnám én is ha kocsim lenne? Nemtudom. Apám minden évben megveszi a Kecskeméti éves parkolójegyet. Nem olcsó.
Ha lenne pénzem, valószínűleg én is vennék, ezért nem értem az X5-ös Q7-es Corvette-s faszokat. Nemcsak a kocsi árának 20ada, hanem a belentankolt benya töredéke is.
Nem vagyunk elég érettek a demokráciára.
Vagy nincs rá elég pénzünk.

Hogy is lennénk... Tegnap elküldött anya inget venni. Helyszín Malom Center, sztárvendég LL Junior. Ennyi talpas parasztot cigánnyal keveredni egy helyen még sose láttam. Szégyeltem magam, hogy odakeveredtem. Az összes emeleten csüngött a jó magyar nép, nyomorgás volt, a malom eldugult. A lift előtt csárdás-hiphopp keveréket nyomtak a digók Junior meg saját Playback-ét kísérte, meg vmi beatboxot eröltetett, amire a bemondó mikrofonja alkalmatlan volt, DE a nép megőrült! Sikongattak, és mobilra vették fel az egészet. Nem akartam elhinni.
2 hete Egerben voltam wellnessezni (űű) . Esett az eső, így moziba mentünk egyik este. Nem tudtuk, hogy a helyi pláza éppen akkor nyílik. Ajánlom szociológusok figyelmébe a plázamegnyitókat/rendezvényeket. Tök ugyanez. Nemtom ki az aki hasonlóan meg tudja mozgati a "magyarokat" de ha Viktor, LL Junor, Gáspár Laci, vagy akári más ekkora ember idejön, én Pilafot és Whizz-t a méteres optikákkal kirángatom, mert ezt meg kell örökíteni, ki kell nyomtatni, és az ágyunk fölé kiplakátolni, hogy mindig tudjuk, hogy kell elidnulni reggelente a nagyvilágba.


(Hol van a mi fajtánk?)

31 hozzászólás 2008.03.23. 11:37 tompablog

A bejegyzés trackback címe:

https://tompa.blog.hu/api/trackback/id/tr50393267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitya 2008.03.23. 12:54:42

(szép csöndben sütizik a szobájában és olvassa a posztot)
Amúgy a roki kártyát ki adja ki? Szóval gyanítom, vagy inkább lehet csak remélnem szabadna, hogy van erről vhol vmi adatbázis(nyílvántartás), ahol le van írva, hogy XY-nak roki kártyája van, abc indok miatt. Ha van ilyen, akkor kérem hozzák nyílvánosságra, hogy legalább jót derülhessenek az ismerősök, hogy nézd már, a Bélának papíron csak 1 lába van, mégis milyen fürgén szalad...

tommm 2008.03.23. 13:15:31

én is fényképeztem ilyet a héten, ott az anyósülés is tele volt dobálva piros csomagokkal

Brigi 2008.03.23. 13:35:34

Légyszi valaki segítsen!:) NEM tudok fellépni msnre,már vagy százszor letöröltem és újra telepítettem,de semmi. Ha a hibaelhárításra kattintok akkor sem tudja javítanii. CSak a vezeték nélküli kapcsolatot nem pipálja ki. Most mi van??:P:) előre is köszi.

baird 2008.03.23. 14:08:42

Mitya ötlete fasza. Csomo mindennel ez kéne. Én a gépjármű rendszámát, típusát is beleírnám, úgy látványosabb. Tom! Mér hívják a kék zacskót mikuláscsomagnak? petike! némi vigasztalást nyújt, hogy én is váltok ki érzelmet a sok talpas parasztból és nem csak azok belőlem. Brigi! helyezd át a c:/documentumok mappád teljes tartalmát vhova máshova. ne maradjon benne semmi, mert ott van vhol a baci. majd létrehozza magának a winfos ami kell újra. Tompa! (L)!

tommm 2008.03.23. 14:10:50

nemtom a kék mi, de nem a piros a mikulás-parkolóórás?

baird 2008.03.23. 14:13:22

nem. legalábbis ott nálunk nem. kéket használnak. lehet kerületenként változik.

Brigi 2008.03.23. 14:45:00

Áthelyeztem,de semmi. Most a IE offline bellításait meg a vezeték nélküli kapolatot sem pipálja ki. Viszont a helyi kapcsolatra azt írja h nincs vagy korlátozott...

baird 2008.03.23. 15:26:57

nézd a dolgok jó oldalát. tompa bejön.

mitya 2008.03.23. 16:12:48

Állítsd vissza a rendszert mondjuk egy tegnapi állapotra, aztán várj türelemmel, a probléma valszeg nem a te gépeden van...( a visszaáéllítás azért kell, mert 99%, h vmi olyat is elállítottál már, amit nem kellett volna).

UI: Nekem is volt ilyenem, a hamacsi miatt, bugos az msn...

baird 2008.03.23. 16:16:20

vagy mondj el három Miatyánk-at, és közben írd be az IE-be hogy www.ebuddy.com

Allen 2008.03.23. 16:32:03

Napot! Nem tudja vki, h a Joker nyitva van-e? Elfogyott a kenyér.
Amugy a témához hozzászólva: nekem sincs szeptember óta bérletem, ha kérik, akkor futok, ha nagy csomagom van(havonta 4-5ször), akkor jegyet veszek, vagy használom az csodajegyem.
Múlthéten voltunk Ferihegy mellett a Malév ellen játszani és vonattal mentünk, ahol nem kezelte a kalauz a jegyünket. Visszafelé meg már nem is vettünk. Nyugatiba visszaérve meg beváltottuk a 300 Ft-ért vásárolt jegyeket, amiből 250 Ft kezelési díj volt. Tehát csapatszinten lett 500 Ft-unk, amit elcsocsoztunk.

baird 2008.03.23. 17:33:14

Akkor kénytelen vagyok a magyar népet leleményesnek titulálni, mert azért mégse nevezhetem magunkat mocskos csaló geciknek.

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2008.03.23. 17:34:17

anyám is vesz éves parkolóbérletet kecsón_nemtom
én meg pesten vettem egy 10es gyűjtőjegyet h segítsem a bkv-t ezzel is.
petike te meg dögölj meg.
látos te meg egyél mást.
mitya nyertél kártyán?
megölték kennyt!!!ti szemetek!!

Allen 2008.03.23. 19:03:26

youtube.com/watch?v=RjtPkDdvkBU&feature=related
Ha valakinek nem elég lábgyilkos a kosárlabda...

tommm 2008.03.23. 19:59:38

nekem hetek óta szarakodik az msn és bnem csak saját gépről

mitya 2008.03.23. 20:36:41

Milyen hűséges rajongód van Dav...

Brigi 2008.03.23. 20:37:13

ááá sikerült!!:) köszi Mitya!!:)

(whizz) 2008.03.23. 22:39:00

Ha vkinek meg mocskosul elege van MSNbol használjon
Pidgin-t
www.pidgin.im/download/windows/

mitya 2008.03.24. 08:50:15

nm

Akinek elege van a számítógépéből:
www.erdogep.hu/kat2.html

baird 2008.03.24. 14:23:43

Csak tudnám mit tettem:D Sebaj, látjátok én mindent megteszek a tompa olvasótáborának bővítésért. Szereztem egy stabil kommentert. űű Egyébként szerintem nem velem van baja hanem anyukámmal. Mondjuk tudom én nehéz az a 3. osztály, meg anya is szigorú, de hidd el petike, előbb utobb meglesz! Anya meg jó osztályfőnök, rá fogsz jönni.

ancs 2008.03.24. 18:13:08

ha már a számítógépes problémáknál tartunk,akkor nekem is lenne egy...
nemrégiben kaptam pár visszajelzést néhány embertől hogy én hogy képzelem hogy letiltom őket msnen?merthogy kaptak emailt ami erről szólt!természetesen én sose tennék ilyet :D,úgyhogy utánanéztem a dolgoknak de nem találtam semmi erre utaló jelet...mármint nálam nincsenek letiltva...lehet hogy vírus szállta meg kicsiny gépemet?
valaki?

Brigi 2008.03.24. 18:39:52

Én is kaptam ilyen emailt,Dávidtól is,sőt még én is küldtem ilyet.Meg van olyan oldal ,ahol állítólag meg lehet nézni h ki törölt vagy ki tiltott le,de ez is egy nagy kamu lehet.
Máté te biztos értesz az ilyen gépes dolgokhoz ugy hogy lenne egy kérdésem: hogy lehet hogy letiltottál és le is töröltél és mégse vagy a listán?...:P

(whizz) 2008.03.24. 19:31:53

Brigi erre a válaszom szintén a pidgin, kiírja, hogy szerepel-e a listán ill. blokkolt-e.
Lehet h egyszerűbb, hogy megkérdezel vki más, hogy nála online-e msn-en míg nálad offline.

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2008.03.24. 19:55:16

én felvettelek Brigi újra amúgy de nekem is kiírt ilyen szarokat,én már nem is tudom mivan a gépemmel,de képtelen vagyok uralkodni az msn felett..:( Brigi bocsáss meg könyörgök,tehetetlen vagyok...

ancs 2008.03.24. 19:58:43

mitya egyeztetnünk kell egy esetleges ancs-házibulival kapcsolatban...ha érdekel a dolog,szólj :D

Timcsi 2008.03.25. 12:31:44

Nem szeretek dolgozni :(

baird 2008.03.25. 21:45:14

Akkor mégsem anyával van a gond:D

tommm 2008.03.25. 21:58:20

kurva jó k2k4
Az Estében Kóka... Krizsó Szilvi első kérdése csilingelő hangon:
"miért nem mond le?"

i.a.n. 2008.03.26. 13:19:40

Most kaptam az emailt: Brigus letiltott téged msnről...
Tiszta szerencse, hogy csak kamu :D


petike for prezident!


Utolsó kommentek

  • Kúrcsány Ferenc: Na most mi van, te kis faszszopó? (2011.05.27. 21:56) Kedvencünk: Orbán Viktor
  • Osváth Lacika: Hovány tisztességes. MUHAHAHAHAHAA! Azon felül hogy Kecskemét egyik, ha nem a legszarabb munkahelyének tulajd... (2011.05.22. 08:46) Feel the difference
  • : ...a társkeresőkön am iszonyatXDD (2010.08.29. 13:07) Miért?
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: Igen mindenkiinek joga van a pihenéshez, de a világon mindenhol vannak zajos és ... (2010.07.12. 23:46) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • bsteve: Igazad van, ez inkább olyan paródia vb, ha egy emlékezetes, akkor az a bírói mulasztások miatt van... sajnálo... (2010.07.06. 10:20) Távol Afrikától
  • Marcobaily: Érdeklődéssel és eléggé meglepve olvasom a hozzászólásokat, ám lehet az én hibám de még mindig nem értem a sz... (2010.07.04. 17:05) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • az igényes szórakozás híve: @.Nitro.: Csak magamat tudnám ismételni, de ha ennyire különbözőek a nézeteink akkor felesleges is. Meglehet... (2010.06.25. 16:56) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • .Nitro.: @az igényes szórakozás híve: van bennem elég igényesség ahhoz hogy tudjam hogy kell szórakozni. Nem is a Joke... (2010.06.25. 01:19) Kecskemétnek nem kellenek a fiatalok
  • Utolsó 20

honnan?

süti beállítások módosítása