tegnap bevallom őszintén nyílt a bozótvágó kés a zsebemben, de legalábbis azt kívántam, hogy az a salgótarjáni őrült, inkább szellemileg hozzá hasonló barátait kaszabolná itt Pesten. Tanulás után fáradtan, leültem megnézni a híreket. Ugye mint mindig csupa jó hír, közte több olyannal amikor az ember nem tudja eldönteni, hogy ezek tényleg ennyire hülyék, vagy csupán így dől a lé.
Nem tudom ,egy dolog viszont nem tetszik. A Fővárosi Közgyűlés egyszer már megszavazta hogy nem lesz áremelés a BKV-nál. Teszem hozzá, ennek alapnak is kellett volna lennie, mert éppenhogy sikerült végre kinyomtatni az új bérleteket jegyeket, nem kellett a régi árat áthúzni és ráírni tollal az újat ahogy az szeptembertől ment. Na meg ugye már félévente egyre drágább a jegy, a BKV meg egyre veszteségesebb, persze mik azok a kis milliárdocskák?
Persze tudom attól nem lett volna színvonalasabb a BKV ha nem drágulnak a jegyek, ez tény, továbbra is veszteséges maradna. De ez nem azon a 4%-os emelésen múlik. Ettől nem lesz jobb, nem lesznek fejlesztések, ugyanúgy szar buszokkal fognak a járni a buszosok amik napjában kétszer halál közeli állapotba kerülnek. A kormány azt szabta feltételéül a támogatásnak, hogy dráguljanak a jegyek az infláció mértékének megfelelően, a már említett 4%-al. Ha ez megvan puszira oda is adnak 23 milliárd forintot ,amit aztán már ki tudja mire költenek a BKV-s felső vezetők. Ez a döntés végülis mindenkinek jó ,leszámítva az utasokat. Nekem például már marhára elegem van abból, hogy évente kétszer legalább áremelés és ugyanaz a fos az egész ,mint volt korábban.
Szollár Domokos meg büszkén kiáll elpofázni, hogy a kormány most bekeményített. Nem szórja a pénzt. Az persze nem jut eszébe senkinek hogy talán jobban kéne ellenőrizni ezeknek a pénzeknek a felhasználását, hiszen az túl bonyolult, túl sokan látnának bele a BKV pénzügyeibe.
Másik dolog a Malév. Ez már a költségvetés megszavazásakor dőlt el, hogy az állam 19 milliárd forintért tulajdonrészt vásárol a Malévban. Micsoda üzlet, főleg hogy 200 millióért adták el. Ez a 19 milliárd pedig nem más mint adósság az állam felé, későbbiekben pedig teljesen visszavásárolhatjuk a légitársaságot.
van itt pénz, és milyen jól használjuk fel!